Romani in Toulouse

La un nou „pahar de vorba”

Posted on: 14/06/2010


Cum am primit in ultimul timp multe mesaje de la voi, iata ca am stabilit o noua intalnire pentru luna aceasta.

Initial ne-am gandit la un picnic, dar cum vremea este cam ploioasa si cu multe mofturi, am cazut de acord sa mergem mai degraba la un suc, bere sau cafea(fiecare dupa preferinte).

Cand?

Duminica, 20 Iunie, 2010, ora 14h

Unde ?

« Cafe des Artistes »
13 Place de la Daurade
31000 Toulouse
(langa statia de metro Esquirol)

Persoana de contact:

Anca – Tel: 06 64 97 18 78

E-mail: romani.in.toulouse@gmail.com

Etichete:

3 Răspunsuri to "La un nou „pahar de vorba”"

myar place sa vyn sy yo la yntalnyryle voastre pe la toulouse…daca se poate ymy lasaty sy mye un mesaje pe email…mercy

Buna Sergiu,

Te-am adaugat si pe tine la lista noastra si vei primi un mail despre urmatoarele noastre intalniri.

m-am mutat de putin timp in regiune si am vazut prea tarziu intalnirea organizata in toulouse
pentru urmatoarea crieti-mi ca tare mi-ar face placere sa vin

merci

Lasă un răspuns

@Romani in Toulouse

Poze din Toulouse

L

Lune au pont Neuf

PontNeuf Garonne

PontNeuf Toulouse

Toulouse centre

DP1M1214 SAINT SERNIN - 1096 / 13c / 16c

farbojo Toulouse 2016

L

Destination finale

Une moto dans la nuit

Mai multe poze

Forum de discutii

Aici ne puteti scrie

RSS Ultimele noastre iesiri

Blog Stats

  • 285,600 hits

Categorii

